FAQ - najčastejšie otázky | IBO.sk

FAQ - najčastejšie otázky

1. Nie som si istý, ktorý produkt si vybrať...

Žiaden problém! Kontaktujte nás e-mailom (tnpolovnik@ibo.sk) alebo telefonicky (0907 123 002) a my Vám poradíme najlepšie, ako vieme! Naši zamestnanci sú praktici – aj keď svoje dobrodružstvo s poľovníctvom alebo záhradkárčením ešte len začínate, radi Vám pomôžu so správnym výberom.
 
2. Koľko dní trvá spracovanie objednávky?
 
Produkty, ktoré máme skladom, odosielame zvyčajne do 24-48 hodín. Vzhľadom na široký sortiment ponúkaných produktov sa môže stať, že momentálne môžete čakať na doručenie a vybavenie objednávky niekoľko dní - v takom prípade Vás budeme obratom kontaktovať e-mailom, aby sme Vás informovali a spoločne určili ďalší priebeh objednávky.
 
3. Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?
 
Môžete si vybrať z viacerých možností platby - na dobierku, bankovým prevodom, platobnou kartou alebo na splátky cez Quatro. 
 
4. Urobil som chybu pri zadávaní objednávky, čo mám robiť?
 
Kontaktujte nás čo najskôr e-mailom (eshop@ibo.sk) alebo telefonicky (0907 123 002, 0917 104 088) a informujte nás o chybe pred odoslaním balíka.
 
5. Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
 
Kontaktujte nás čo najskôr e-mailom (eshop@ibo.sk) alebo telefonicky (0907 123 002, 0917 104 088) a informujte nás o zrušení objednávky pred jej expedíciou. Ak sa vám to nepodarí, máte 14 dní na vrátenie tovaru. Podrobné informácie o vrátení tovaru nájdete v záložke Reklamačný poriadok.

6. Ako vrátiť objednávku?
 
Ak sa nákup z nejakého dôvodu nepodarí, máte 14 dní na odstúpenie od zmluvy a vrátenie zakúpeného tovaru. Stiahnite si vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy (tu), vyplňte a priložte k vrátenému tovaru. Uistite sa, že balík odošlete na správnu adresu (Bratislavská 123, 911 05 Trenčín) a uistite sa, že odoslané produkty sú riadne zabezpečené! Peniaze budú vrátené po prijatí zásielky s odstúpením od zmluvy. Pamätajte, že vrátený tovar by nemal byť použitý.
 
7. Čo ak tovar prišiel poškodený?
  
Pamätajte, že každý balík je najlepšie otvoriť v prítomnosti kuriéra! Potom môžete napísať vyhlásenie o poškodení zásielky, ktoré nám pomôže vyriešiť záležitosť s kuriérskou spoločnosťou. Ak je vaša zásielka poškodená, pošlite nám e-mail na adresu eshop@ibo.sk s popisom situácie a fotografiou poškodenia. Čo najskôr Vás budeme kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe.
 
8. Budem informovaný kuriérom o nadchádzajúcom doručení?
 
 Vaše telefónne číslo poskytneme kuriérovi, ale nemáme vplyv na to, či kuriér doručujúci zásielku zavolá. Najčastejšie to závisí od politiky kuriérskej spoločnosti alebo dobrej vôle kuriéra.
 
9. Musím si vytvoriť účet v obchode, aby som mohol zadať objednávku?
 
 Na zadanie objednávky si nemusíte vytvárať účet.
 
10. Môžem nakupovať v kamennej predajni?
  
Áno! Všetky kontakty na naše predajne nájdete tu: Kamenné predajne IBO

Hore