V dnešnej dobe, kedy konkurencia nikdy nespí, zákazníci očakávajú viac ako kedykoľvek predtým. Kvalitný servis a efektívne riešenie reklamácii je dnes nevyhnutnosťou. Pre našu firmu je zlepšovanie v tejto oblasti prioritou a nebojíme sa odvážne ísť nad rámec očakávaní našich zákazníkov a ponúkať im nadštandardné služby.
Jedným z našich hlavných pilierov je aj neustála snaha o ústretovosť voči zákazníkom. Či už sa jedná o štandardného zákazníka alebo firmu, nerobíme rozdiely pri riešení akejkoľvek reklamácie produktu. Vždy sa snažíme vyjsť v ústrety aj nadštandardným požiadavkám a potrebám. Jedným z hlavných cieľov je aj budovanie dlhodobého vzťahu, založeného na dôvere a spokojnosti zákazníka. Pre našu firmu je zákazník vždy na prvom mieste. Naši servisní technici sú odborníci vo svojom odbore. Zúčastňujú sa množstva školení priamo od výrobcov, aby si dokázali v čo najväčšej miere poradiť s každým problémom.
Žiadnu reklamáciu neberieme ako neriešiteľný problém, ale ako príležitosť nášho rastu v tom, čo robíme. Hlavnou politikou nášho reklamačného strediska je urobiť všetko, čo je v našich silách, aby každý zákazník odchádzal s úsmevom na tvári. Nezostávame zaseknutí na dobrom pocite z dosiahnutých výsledkov. Naopak, posúvame hranice ďalej. Sledujeme trendy, investujeme do nových technológii a neustále hľadáme spôsoby, ako zlepšiť a zefektívniť každý proces.
Náš záväzok k nadštandardnému servisu a kvalitným riešeniam prináša svoje ovocie, a to v podobe vytvárania silného a priateľského puta so všetkými našimi zákazníkmi. V rámci profesionálneho prístupu sme hrdí na široké spektrum služieb, ktoré poskytujeme.
Rýchle a efektívne vybavenie reklamácii – našou prioritou je čo najrýchlejšie a najefektívnejšie riešenie každej reklamácie. Sme pripravení na rýchle reakcie a promptné a ústretové riešenia.
Príjem reklamácii či poradenstvo prostredníctvom rôznych kanálov – poskytujeme možnosť prijímania reklamácii na základe reklamačného protokolu a pripravujeme možnosť rýchleho online formuláru na zaevidovanie reklamácie. Zároveň nás zákazníci môžu kontaktovať telefonicky v prípade poradenstva ohľadne produktov.
Osobný kontakt a komunikácia – v maximálnej možnej miere sa venujeme každému zákazníkovi na priateľskej báze. Osobný prístup je kľúčom k úspechu oboch strán.
Vyšetrovanie a analýza príčin vzniku reklamácii – našou snahou je porozumieť príčinám problémov, čo je spojené s vykonaním dôkladného prešetrenia, aby sa do budúcnosti predišlo podobnému problému.
Spätná väzba a sledovanie spokojnosti zákazníkov – po každej reklamácii sa snažíme získať spätnú väzbu, aby sme zistili vašu spokojnosť s poskytnutým riešením, prípadne zlepšením našej služby do budúcna.
Tieto služby sú len niektoré z mnohých spôsobov, ako sa naša firma snaží poskytovať čo najlepšiu skúsenosť s reklamáciami. Preto sa neustále snažíme, aby sa všetky procesy a úkony zlepšovali a my sme tak mohli prekonávať vaše očakávania.
Autor blogu: kolega Michal
V prípade reklamácie vášho produktu nás neváhajte kontaktovať tu: Reklamácie v IBO Poľovník