Garmin prosperuje vďaka hrdosti na pracovné prostredie, ktoré vychádza zo vzájomnej spolupráce, čo sa stáva základným kameňom vertikálnej integrácie – keďže navrhujeme, vyrábame, predávame a obchodujeme s produktmi vo vlastnej réžii. Hlavným dôvodom úspechu spoločnosti Garmin boli investície do inovácií. Pôvodná hŕstka zamestnancov z roku 1989 postupne rástla.
Garmin prosperuje vďaka hrdosti na pracovné prostredie, ktoré vychádza zo vzájomnej spolupráce, čo sa stáva základným kameňom vertikálnej integrácie – keďže navrhujeme, vyrábame, predávame a obchodujeme s produktmi vo vlastnej réžii.
Garmin prosperuje vďaka hrdosti na pracovné prostredie, ktoré vychádza zo vzájomnej spolupráce, čo sa stáva základným kameňom vertikálnej integrácie – keďže navrhujeme, vyrábame, predávame a obchodujeme s produktmi vo vlastnej réžii. Hlavným dôvodom úspechu spoločnosti Garmin boli investície do inovácií. Pôvodná hŕstka zamestnancov z roku 1989 postupne rástla. V roku 2006 bol už počet zamestnancov 4 000. V roku 2007 sa počet celosvetovo zvýšil na 7 000, aj vďaka expanzii v Európe a Ázii.